10/3/09

Prósimu sábadu, 14 de marzu de 2009.

La prósima actividá del programa Enredar de La Ribera, será'l taller de graffiti. Puesto que pa ello necesitamos lluz del día pa nun pintar a oscures, pasamos l'actividá pal sábado pela tarde. Vamos pintar onde'l tiru de Ferreros, y como nun sé si la mayoría sabréis onde ta eso, quedamos a les 15:45 nel bar de Ferreros pa dir toos xuntos pallá, onde ta la muria que l'Ayuntamientu nos dexa pintar. Si tenéis alguna duda, sabéis toos bien onde alcontrame pa preguntar lo que sea, y gustaríame que los que vais dir, m'aviséis, pa saber cuanto material necesitamos.

L'actividá será más o menos de 16:00h a 19:00h. Y dir pensando y dibuxando algo nun papel, que queráis que quede plasmao nes muries de Ferreros (un dibuxu, el vuesu nome...lo que vos pete). En pocos díes eses obres d'arte verán la lluz en forma de fotos y vidios nesti blog.

La xente que vien a aprendenos, pertenez al colectivu de graffiti Kritikal Worx, que tan en conxunta colaboración cola asociación Solokolo d'Uviéu.

"... montana es una religión. kritikal worx es nuestro credo, tus paredes guardan en secreto el placer que dan mis dedos, tiñete de tinta inferno Oviedo,robame otra noche el sueño pa enseñarte que no tienes dueño, y que amas las fat caps y el olor a gas de platas los tags acariciando tus fachadas... represento un sentimiento en llamas por los besos que mi nombre da en secreto a tus esquinas... (mosh,wue, etor, poch, skf)"

1 comentario:

  1. A mi gustaríame que un grafieteru de esos me pintara el muro de la finca, pero con algo decorativo de naturaleza, con flores y algo asi, como el muro que hay donde Villa Madalena. Ánimo a los jóves de La Ribera, demostrar que sois artistas y dejar bien alto el nivel, espero ver vuestras obras por aqui.

    ResponderEliminar