4/2/09

Competición deportiva

El pasáu vienres 30 de xineru, de 20:00h a 23:00h, tuvo llugar nel polideportivu del CP Pablo Iglesias una competición deportiva con una gran acoyida de participantes. Los equipos enfrentaos fueron estos:

  • Equipu 1: Jorge, Ramsés, Cova, Laura, Lucía, Manuel, Diego, Pablo, David y Tristán.
  • Equipu 2: Paulino, Riki, Vero, Andrea, Belinda, Pelayo, David Alejandro, Josué y Luis.
En primer llugar enfrentáronse a baloncesto, con dos partes d'una duración de 15min caúna. La primer mitá, el partíu tuvo bastante igualao, pero na segunda los de Paulino pusiéronse les piles con un resultáu final de 16-2 a favor del equipu 2.

Como suel pasar, el fútbol yera el deporte más esperáu, y por ello la duración del partíu fue de media hora cada parte, pa que los/es xugadores pudieren demostrar la so calidá col balón nos pies. Asemeyao al baloncesto, la primer mitá tuvo bastante igualada, pero fue tras el descansu, que les lesiones d'algunes pieces clave del equipu 1, foi baxando'l rendimientu d'estos, acabando'l partíu con un contundente 13-4 a favor de los de Paulino. Como parte positiva del alcuentru, y barriendo pa casa, destacar l'actuación d'algunes muyeres que dexaron constancia de nun tener na qu'envidiar a los homes nesti deporte, y la deportividá d'ambos equipos. Como parte negativa, la mala forma física de la mayoría de los particiantes, que a lo cabero del partíu taben cola llingua en suelu y pidiendo'l tiempu.

Y pa finar la competición, algo más seliquino, el voleibol. Namás dio tiempu a xugar un set, y tuvo más que reñíu hasta'l final, ganando nuevamente, y pola mínima l'equipu 2. Destacar el llabor de Cova que fue la única capaz de poner algo de traza al partíu colocando a los sos collacios. Y la inutilidá xeneralizada de toos/es, que nun sé si ye que yá les fuercies flaqueaben dempués de tres hores de deporte intensivu, o que nunca habíen visto un red de voleibol na so vida.



Quería dende equí dar les gracies al CP Pablo Iglesias por nun poner nengún empedimentu pa dexanos tanto'l polideportivu como'l material deportivu de l'actividá. Amás dar les gracies a los participantes por aídame a prender/apagar les lluces, baxar/xubir les canastes, poner/quitar la red. Y felicitar a toos/es pola deportividá demostrada en tola competición y la paciencia pa cola árbitro, que foi ensin nenguna dulda, la peor de la xornada.
Y pa finar, una pequeña riña pa toos/es: ¡¡hai que dexar el sitiu onde temos, como lo topemos o meyor, los papeles y botelles d'agua, a la papelera!!










1 comentario:

  1. Como molo jugar aquel dia, la pena due que me tuve que ir antes , pero bueno da igual solo me perdi voleibol.

    Vero

    ResponderEliminar