18/2/09

Taller de masaxe y relaxación

Pese a lo que dicen les estadístiques, paez que la mocedá de La Ribera nun tien stress, yá qu'esti taller, hasta'l momentu, foi unu de los menos numerosos. Pero los que nun fueron ¡¡nun saben lo que se perdieron!!
Lucía, la monitora especializada, nun llegaba hasta les 21:00h, asina que la primer hora tuvimos xugando al Trivial y al Jenga (buenu, y riñendo un poco, qu'algunu andaba algo atravesáu).
Lo primero, que paez que nadie llee esti blog, ni la páxina del Ayuntamientu, porque nengunu de los asistentes llevó toballes nin esterilles ni nada. Menos mal que yo sabía qu'eso podría pasar, y llevé yo algunes.
Lucía mandónos ponenos por pareyes. La primer hora tuvi dándo-y masaxe a Vero, Alba a Belinda, Andrea a Lucía y Jorge a Paulino. El sector femenín, poco a poco consiguió relaxase y tar en silenciu, pero al sector masculín costó-yos más ¿Jorge qué-y facíes a Paulino, un masaxe o una tortura?.
La segunda hora, los masaxeaos, pasaron a ser maxasistes y viceversa. Pringámonos bien d'aceite, calecimos les manes, y a manosear les espaldes, sin mieo a calcar, que se noten les contractures, y agora percusiones, y depués coles falanxes, y ... ¿qué más aprendimos?
Munches gracies a Lucía, la monitora, por tolo que nos enseñó y polo bien que lo fizo.


2 comentarios:

  1. que bien nos vino el maxage sobre todo ke t lo den jeje


    *.._LuCy_..*

    ResponderEliminar
  2. Ola donde estan los vidios....

    ResponderEliminar